Ravinto ja terveys

Miksi uudistatte Life Clubia?

Life on jännittävällä matkalla, jonka varrelle mahtuu monia muutoksia. Yksi niistä on jäsenohjelmamme, jonka uudistamiseen nyt keskitymme. Teemme muutokset, jotta sinä asiakkaana saisit paremman kokemuksen Lifesta ja voisimme suunnata sinulle räätälöidympiä tarjouksia. Bonusjärjestelmämme digitalisoituu, ja tämä tulee helpottumamaan monien asiakasetujen hyödyntämistä. Toivottavasti jatkat jäsenyyttäsi ja matkaa kanssamme. Tämä on vasta alkua!


Liittyminen Life Clubiin

Saadaksesi Life Clubin edut käyttöön, rekisteröidy Life Clubiin tästä. Rekisteröityessäsi annat yhteystietosi, jonka jälkeen saat meiltä vahvistukseksi jäsenyydestäsi sähköpostin. Voit rekisteröityä Life Clubiin myös kaikissa myymälöissämme!



Kuinka saan kappaleen lehdestä Live Life?

Live Life -lehteä ei lähetetä postitse. Live Life -lehdestä voi noutaa fyysisen kappaleen myymälöistämme. Huomaa, että niitä on rajoitettu määrä, joten ensimmäinen tulija saa lehden. Jos olet uutiskirjeen tilaaja ja/tai Life Clubin jäsen, saat aina uusimman lehden sähköpostitse. Sen voi myös löytää täältä: https://www.life.fi/life-guide/livelife-lehti


Kirjautuminen omille sivuille

Voit kirjautua omaan profiiliisi life.fi -sivujen yläreunan omat sivuni kuvakkeesta. Omilla sivuilla näet tilaushistoriasi, sinulle kerääntyneet bonuspisteet, bonuskupongit ja eksklusiiviset alennukset sekä voit hallita ja muuttaa helposti profiilisi tietoja tai salasanaa.


Profiilin aktivointi life.fi verkkokaupassa, kun olet liittynyt jäseneksi myymälässä

Jos olet liittynyt Life Clubin jäseneksi myymälässä, täytyy sinun aktivoida profiilisi vielä verkkokaupassa saadaksesi jäsenedut myös verkko-ostoksista! Aktivoi profiilisi verkossa kirjautumislinkin kautta. Jos olet jo jäsen, järjestelmä tunnistaa tietosi ja pyytää aktivoimaan profiilin. Pääset kirjautumaan/aktivoimaan profiilisi tästä sekä life.fi -sivujen yläreunan omat sivuni kuvakkeesta.


Kirjaudu saadaksesi bonuspisteet myös verkko-ostoksistasi.

Ennen ostoksen tekoa verkossa, asiakkaan tulee kirjautua life.fi -sivuille omilla tiedoillaan bonuspisteiden saamiseksi. Voit kirjautua omaan profiiliisi life.fi -sivujen omat sivuni kuvakkeesta.


Millainen uusi bonusjärjestelmä on?

Uusi bonusjärjestelmä antaa 1 pisteen jokaista käytettyä 0,1 euroa kohden. Pisteet ovat voimassa 24 kuukautta. Kun olet kerännyt 1000 pistettä, saat 2,5 euron arvoisen bonuskupongin, joka on voimassa 12 kuukautta myöntämispäivästä. Saat siis 2,5 % bonusta kaikista ostoistasi! Bonuskupongit lähetetään kerran kuussa, jos koossa on 1000 pistettä.


Mistä näen omat bonukseni ja alennukseni?

Voit tarkastaa omat bonuskuponkisi ja ekslusiiviset alennuksesi omasta profiilistasi "bonukset ja alennukset" kohdasta. Kirjaudu omalle tilillesi tästä. Asioidessasi myymälässä, voi myymälähenkilökunta tarkastaa myös bonuksesi ja alennuksesi järjestelmästä.


Millainen vanha bonusjärjestelmä oli?

Vanha bonusjärjestelmämme toimi näin – Jokaista 20 euroa kohden saa leiman fyysiseen leimakortiin. Kun koossa on 10 leimaa, saa 10 euron alennuksen ostoksesta.


Mitä tapahtuu vanhoille leimoille?

Uuden bonusjärjestelmän aktivointipäivästä lähtien sinulla on jäsenenä 6 kuukautta aikaa ilmoittaa jo ansaitut leimasi. Saat 1 euron leimaa kohti. Kun 6 kuukautta on kulunut, leimasi katsotaan mitättömiksi.


Miten minun tulee toimia, jos en halua enää jatkaa jäsenyyttäni?

Sinulla on täysi oikeus lopettaa jäsenyytesi. Ota silloin yhteyttä asiakaspalveluumme, asiakaspalvelu@life.fi, niin autamme sinua.


Voinko rekisteröidä pisteitäni jälkikäteen?

Totta kai. Voit jälkirekisteröidä pisteesi, jos ostos on tehty kolmen viimeisen kuukauden sisällä ja sinulla on näyttää ostoksesta kuitti. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.
HUOM! Jos olet uusi jäsen, et voi jälkirekisteröidä pisteitä, jotka on kerätty ennen jäseneksi rekisteröitymistä.


Minulla on kaksi jäsenyyttä. Miten voin yhdistää ne?

Jos sinulla on kaksi jäsenyyttä samassa maassa ja haluat yhdistää ne, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua siirtämään pisteet passiiviselta tililtä aktiiviselle tilille ja samalla lopettamaan passiivisen tilin.


Saanko bonuspisteitä sekä verkkokaupasta että myymälästä?

Kyllä, Life Clubin jäsenenä saat bonusta kaikista ostoistasi sekä Lifen myymälöissä että verkkokaupassa.


Saitko Lifelta sähköpostin, jossa hyväksyit uuden Life Clubin ehdot?

Jos vastauksesi on kyllä, jäsenyytesi automaattisesti päivitetty uuteen Life asiakasklubiin, eikä sinun tarvitse tehdä mitään muuta! Löydät sähköpostistasi lähettämämme -10 % tervetuliaisalennuksen normaalihintaisista tuotteista.

Mistä voin lukea tarkemmin jäsenyyden ehdoista?

Täydelliset jäsenyysehdot löytyvät seuraavasta Life Clubin ehdoista.

Muita tärkeitä tietoja, joista ehkä haluat lukea lisää, löydät tietosuojaselosteestamme.